LoginHesloŠkola
Soubory
Soubory stránky

Kvalitní technická a uživatelská podpora

Určitě to znáte. Vedení školy nebo v horším případě školní inspekce požaduje urgentně data a vy stále nenalézáte řešení. Blíží se mezní termín odevzdání matriky na MŠMT a vy si nevíte rady s chybovým hlášením. Tehdy je třeba spolehnout se na výrobce softwaru, jehož produkt používáte. Následná technická podpora uživatelů bývá u mnoha systémů podceňována, protože kvalita technické podpory se ukáže až v okamžiku, kdy si zákazník systém koupí a potřebuje řešit konkrétní problém. Málokdo se tak technickou podporou zabývá před nákupem systému. iŠkola je jiná. iŠkola má vyhrazenou linku se zaručenou dostupností technické podpory, kde jsou každý pracovní den od 8 do 16 hodin připraveni pracovníci, kteří nejenže znají dokonale systém samotný, ale především jsou to odborníci ze školní branže. Je běžnou praxí, že pomáháme svým zákazníkům s vyplněním matriky a jejím odesláním na MŠMT. Denně radíme s používáním třídní knihy a jsme nápomocni individuálním přístupem. Právě zaručená dostupnost a odborná erudovanost telefonické technické podpory je sice na první pohled nenápadnou, ovšem zásadní a stávajícími uživateli velmi oceňovanou vlastností iŠkoly. Na telefonickou i e-mailovou technickou podporu mají nárok všichni zákazníci jak v režimu placené licence, tak v režimu demoverze. Vstupem do demoverze si tak snadno můžete telefonickou hotline vyzkoušet. Jednoduše řečeno, nenecháme vás na holičkách.

 

HOT-LINE

Linka technické podpory: +420 582 302 660

E-mail technické podpory: hotline@iskola.cz

Kontakt

Computer Media s.r.o. (provozovatel systému iškola.cz)
Olomoucká 4630 / 28
796 01  Prostějov
IČ: 26919974
DIČ: CZ26919974

tel.: +420 582 302 666
fax.: 582 302 667
e-mail: info@computermedia.cz

{"obsah_prejmenovat":"P\u0159ejmenovat","obsah_odstranit":"Odstranit","obsah_slozka":"Nov\u00e1 slo\u017eka","obsah_stranka":"Nov\u00e1 str\u00e1nka","obsah_chybaNacti":"Zm\u011bny nebyly ulo\u017eeny. V syst\u00e9mu ji\u017e existuje aktu\u00e1ln\u011bj\u0161\u00ed verze obsahu, kter\u00e1 byla automaticky na\u010dtena.","obsah_chybaSoubor":"Tento soubor je ji\u017e k obsahu p\u0159ipojen","prihlaseny":0,"vikendy":"","jazyk":"1","povinne":"Povinn\u00e1 polo\u017eka","neopravnen":"Nem\u00e1te opr\u00e1vn\u011bn\u00ed k proveden\u00ed po\u017eadovan\u00e9 operace. Ov\u011b\u0159te jestli je va\u0161e p\u0159ihl\u00e1\u0161en\u00ed st\u00e1le aktivn\u00ed a sv\u00e1 p\u0159\u00edstupov\u00e1 pr\u00e1va.","ok":"OK","storno":"Storno","zpet":"Zp\u011bt","odstraneni":"Odstranit","nacitani":"Soubor se na\u010d\u00edt\u00e1, \u010dekejte pros\u00edm...","ano":"Ano","ne":"Ne","form_uspech":"Zm\u011bny byly \u00fasp\u011b\u0161n\u011b ulo\u017eeny","form_neuspech":"Zm\u011bny se neulo\u017eily. Opravte pros\u00edm vyzna\u010den\u00e9 chyby a akci opakujte.","pololeti_neaktivni":"Nach\u00e1z\u00edte se v neaktu\u00e1ln\u00edm pololet\u00ed"}
https://www.iskola.cz/
https://www.iskola.cz/iskola/kvalitni-podpora
Během minut dojde k vašemu automatickému odhlášení ze systému. Potřebujete více času?
Z důvodu dlouho trvající nečinnosti jste byl automaticky odhlášen ze systému